duminică, 28 noiembrie 2010

hehe statusuri multe :D

Plec.dar o sa ma intorc.candva.

Plang.dar o sa rad.candva.

Nu'mi pasa.dar mi'a pasat.candva.

Nu mi'e bine.dar o sa'mi fie bine.cadnva

Tu ai nevoie de mne . si eu am de tne ! tsi-as sugera sa treci peste mandria de sine !

Urask - cand m` mintsi sh ai impresia ca t` credtime out , cand incerci s` ma pr0stesti sh ai impresia ca tsi-a mers

Ai dreptul sa visezi ca el te vrea, insa nu stiai, inima lui e doar a mea

Realitatea` bate si platoul de filmare` … Viata` e frumoasa fara efecte speciale`[love struck]

Imi tot repeti ca tu nu esti ca ei Ca tii la mine si vrei sa ma cuceresti Imi pare rau , dar stiu de fapt ce vrei Te prefaci si ma plictisesti

Aminteste-ti zborul muzicii mele in mintea ta...lasa-ma sa cred ca inca nu ai uitat ritmul.

Te MaturiZezi ` prea greu . Sa stii` ca e0 nu suNt MaTa ` . sa te iert mereu .

d azi iti spun Pa- Pa. ramai scumpete cu ea--

Fa'ma nebuna spune'mi ca visez prea mult , dar nu imi spune ca nu am pentru ce sa lupt . Nu te asculttt! happy--.--

Sti vorba aia, unde am scuipat nuu` pup, las pe altele sa linga laughing---

am 16ani.spui ca gandesc bine! ai avea un shoc daca ai afla ce gandesc despre tine!

Ok daca vrei sa ma innebunesti , sa ma zapacesti , sa stii ca reusesti! Eu vreau sa te am sa te atrag ,sa te dezbrac , sa te satisfac.

~Nu sunt deloc modesta si ma pis pe tine , nu ma cunosti deci nu vorbi de mine.Nu poti sa ma suporti ? Asta e doar treaba ta. Dar oricum , ia mai date-n p**a mea.

~Si-as vrea sa-mi spui acum ca nu stiu sa dau clasa , ti-as rade-n fata si ti-as spune "lasa fanii sa vorbeasca".

~Imi pare rau domne' ca fata ta s-a indragostit de un golan , cine se gandea ca fetita de ieri face acum treaba c-un baiat de cartier.smug

~Adevarata drama o vad mereu in jurul meu , cheia sufletului meu e cheia lui de BMWu'.

~Vrei papusa pe tocuri , nu femeia ta urata , o vrei p-aia de face 8-uri , nu tarfa ta rupta smug.

~Visele mele se implinesc , cat bat din palme sau cat clipesc.

~ Apare-n metrou cu-n aer de taxi,

Si sa vezi impresii cand se urca-n dacii,

Zarind ce departe pot s-o poarte cracii,

dintr-o data uita ca e de la coada vacii.

~Diamantul? Nu defineste STRALUCIREA ! Si chiar nu am nevoie de un Rolex ca sa stiu cat e ceasul ... Sa nu uitam ca exista oameni atat de saraci incat nu au nimic altceva decat bani !

~Fetele bune ajung in rai , fetele rele unde vor ele , fetele bune inghit , fetele rele scuipa.

~Si-mi spui "gandesti bine" , ai fi socat daca-i sti ce cred eu despre tine smug.

~Spune-mi ce vezi ca sa vezi ce n-ai vazut smug.

~Iti place sa faci ancheta ca un procuror , sa spui zi de zi "de te prind cu altu' te omor".

~Ma cataloghezi cu sapca , pantalonii largi. Nu ma integrez in lumea ta de falsi. Hai fi serios ,mintea nu consta-n tzoale , atitudinea mea dovedeste ca tu esti moale.

~ Vrei sa pari naiva , emotiva , nu e rau , ca nimeni nu-si da seama ce se-asunde-n capu' tau , esti exact cum trebuie sa fi , asa cum iti convine , ai stilu' tau de-a amagii numai dintr-o privire.

~Nu-s ca voi si nu am fost niciodata. Nu-s ca voi , va repet inc-odata. Nu am vrut , nu am nevoie de mila nimanui , prietenii pe care-i am deocamdata-mi sunt destui.happy

~N-o sa mai vezi una ca mine , si dac-o sa vezi , nu-i pentru tine smug.

~Oare stii ce inseamna viata atunci cand n-ai lovele ? Oare stii ce tare doare cand ai numa belele ? Nu e nimeni langa tine care sa te sustina si de-0asta uneori nu sunt raze de lumina.

~Ai nevoie de un motiv , de o scanteie , care sa te faca sa darami muntii , de o femeie.

~Am doar 15 ani suna tentant , e varsta cand totusi o ardem pe tranchilizant.

~Imi place orice activitate facuta in exces , imi place sa mai dau vrajeala cat mai am succes smugsmug.

~Acasa tre' sa fii cuminte , stii bine nu tine , aici poti sa faci tot ce vrei , ca-altfel nu-i bine.

~Aveam limite , va jur , vorbind de alcool , acum dintre pahar si suflet habar nu am care ii mai gol.

~Oricum oh go on , stiu ca in agenda ta am ramas pissi pe care-ai iubit-o candva.smug

~Poti sa ridici muntii din loc , pentru ea e prea tarziu ca sa mai faci vreun efort.

~Fata stie sa te-alinte , stie sa te surprinda , chiar si plina de surprize niciodata nu te minte.

~Esti ca un hobby , ca o placere de top , diferenta este ca eu te-am tinut in tot acest timp pe primul loc.

~Eu sunt inceputul fiecarui pacat smug.

~Nu inteleg de ce esti atat de incapatanat , ti-am aratat ca pentru mine nu exista alt baiat!

~Extraordinara si de ce nu pentru uni superficiala , m-am saturat sa ma critice intr-una , acum e momentul sa-si tina toti gura smug.

~Nici azi nu s-a inventat un baiat care sa merite tot ce-am eu de dat.

~Ai vrajeala proasta si e pacat , nu sunt genul de fata ce sare in bratele oricarui barbat , nu sunt o sfanta , dar nici-o vagaboanda , imi plac baieti care stiu cum sa se poarte cu o fata.

~Azi nimeni nu ma mai trage de fălci , chiar tipic. Ce n-aveţi tupeu sau numai sunt simpatic ?

~Stiu , iti amintesti si acum cand ne-am cunoscut. Ti-am zambit fara sa vreau , poate de-asta m-ai placut!

~Sa nu te-ntorci plangand ca-ti f**t una. N-am sa te mai ling pe gat , dar tu mai poti sa-mi sugi p***a!

~Lumea e buna numai la dat din gura , cand te uiti in oglinda vezi aceeasi figura , candva prea copilaroasa , acum mult prea matura .

~Cand treci pe langa mine tu nu te poti abtine intorci capul dupa minesmug.

~Uita de exterior si "paseste" in interior , exteriorul e o simpla aparenta , interiorul e intru-totul o esenta.

~Tot fumul asta din ambient ma face sa ma misc mai cu talent.smug

~Masini si vila cu piscina in curte , te lauzi si imi spui ca ''este multe''. Mai lasa-ne , pustan de bani gata , pentru ce ai sa-i multumesti lui tata.

~Clubul vagaboandelor cu zero venit , saluta cu respect vagabonzii care inghit.smug

~Daca vreodata visezi ca ma poti invinge , trezeste-te si cere-ti scuze.

~Multumesc de participare. Iti zic PA! Felicitari! Ai iesit din viata mea smug.

~Traieste intens , nimic nu s-a schimbat , totul e la fel , nicaieri nu e mai bine ca la mine-n cartier love struck.

~Ti se rupe inima , iti plange sufletul , fiindca acum doar in poze imi mai vezi zambetul !

~Fa-ti temele , suntem in mileniu 3. Fat-Frumos e la pensie , acum vrem derbedei.

~Fata asta are tinte-nalte si vagabonzi cu ganduri necurate.

~Si esti mai fals decat vocalizele la megastar , si impresii de star "avec moi , ce soir".

~Desi te cunosc , iti dau un zambet contra-cost.

~Un baiat se uita acum , vrea si el ceva mai bun , fetelor smug ce-i oferim ? Un bye-bye si mai vorbim :*!

~Esti doar un sclav fals printre prietenii mei falsi , iti spun numai 4 litere : MARS.

~Oficial imi merge bine , in secret mi-e dor de tine.

~Inc-o seara incepe gratios , parfum in aer , nimeni nu sta jos . Pahare pline , agitatie si o bruneta care face senzatie.love struck

~Tu vrei sa ma tii ca intr-o lesa mereu. N-ai inteles ca nu exista zgarda pentru gatul meu?!

~Grupul fetelor cu bot roz , saluta baietii care saliveaza =p~.

~Esti dulce ... ca un strop de lamaie.

~Paharele sus ! Sampania sa curga ! Respect pentru fetele destepte care i-au facut pe fraieri sa planga !

~Arzi de nerabdare sa dispar cand apar , daca arzi de nerabdare , arzi de tot macar smug.

~ Si steaua de pe cer ce odata stralucea si-a pierdut lumina in clipa in care el a zis PA !

~Se afiseaza pe strada , o frumusete de gazela , si cand o vad cad si muncitorii de pe schela. Ea e rebela , dar e fata fidela. Doamne ce decolteu are , 10 pe tabela.

~Toti seamana cu tine si tu semeni cu oricine deci gasesc oricand 20 ca tine.

~Se-aude poc poc poc. Picioare ambalate in pantofi cu toc si daca te-a privit e supradoza de noroc.:Xsmug

~Nu te stresa , ca nu ai pentru cine. Nu-l mai iubi. Nici el nu te iubeste pe tine.

~Uita-ma tu! Uita si pentru mine ca eu nu reusesc.

~Merg singura pe drumul meu. Iar daca am o prietena , aceea sunt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu